Op welke manieren kan ik contact opnemen?
Dit kan via email op info@trends4beauty.nl, via telefoon/WhatsApp op telefoonnummer: 0628276411, via de contact pagina of via het invulscherm onderaan deze pagina.
Wat zijn de levertijden van Trends4beauty?
Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst worden verzenden wij nog dezelfde werkdag. Afhankelijk van het weekend en PostNL/DHL kunt u uitgaan van een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
Kunnen producten worden afgehaald?
Zeker! wij zijn gevestigd in Almelo in de wijk schelfhorst en zijn dagelijks bereikbaar voor het afhalen van producten. Tijdens het bestellen kunt u de optie afhalen in Almelo aanvinken waarbij de verzendkosten komen te vervallen. Na het afronden van de bestelling nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak zodat wij de tijd hebben om uw bestelling klaar te leggen. Wilt u de producten eerst testen of zien? ook dat is geen probleem, bel of WhatsApp ons op 0628276411.
Wat is de voorraad van een bepaald product?
Voorraden zijn aangegeven bij het product en zijn realtime inzichtelijk. De aangegeven voorraad ligt bij ons in opslag en wordt rechtstreeks door ons verzonden om de kwaliteit van de producten te kunnen waarborgen.
Welk verzendplatform gebruiken jullie?
Bij ons kunt u voor pakketten kiezen uit PostNL of DHL. Brievenbus zendingen worden automatisch met PostNL verstuurd.
Welke betaalmethoden zijn er?
Betaal veilig via IDEAL, Klarna, Visa, MasterCard, Bancontact of bank overboeking.
Is Trends4beauty.nl betrouwbaar?
Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur en worden jaarlijks beoordeeld op de Nederlandse wetgeving voor consumenten en bedrijven. Klanten beoordelen ons met een mooi gemiddelde van 9,4.
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd aan de Elswout 22, 7608JN in Almelo. Belangrijk om te vermelden is dat wij gebruik maken van een magazijn aan de Bornsestraat in Almelo. Bestellingen kunnen daarom op 2 locaties worden afgehaald.
Wanneer ontvang ik de track en trace code?
Bestellingen worden van maandag t/m vrijdag tussen 15.00 uur en 17.00 uur verwerkt. Track en trace codes zullen in deze tijdsperiode worden verzonden per email.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden binnen Nederland en binnen Europa naar Duitsland en België. Voor zakelijke klanten dienen alle bedrijfsgegevens ingevuld te worden om de btw tegen 0% te verleggen.
Wie kunnen er kopen op trends4beauty.nl?
Trends4beauty.nl is beschikbaar voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Hierdoor zijn onze prijzen zowel exclusief als inclusief btw zichtbaar op onze website.
Zetten jullie ook gellaknagels in Almelo?
Wij zetten geen gellaknagels in Almelo. Wel zijn er nagelsalons in Almelo die werken met onze producten.
Kan ik gellak kopen in Almelo?
JA! Wij zijn dagelijks op afspraak geopend voor het afhalen en bekijken van onze gellak en nagelproducten.
Is jullie gellak veilig?
Wij verkopen enkel gellak van Europese fabrikanten die goedgekeurd zijn voor gebruik op de Europese markt.
Verkopen jullie zakelijk aan nagelsalons?
Woon je in de omgeving van Almelo en heb je interesse om onze producten bij jouw in de salon te gebruiken? Neem even contact met ons op voor de mogelijkheden en prijzen!
Wat is Hema vrije gellak?
Hema en di-Hema vrije gellak zijn vrij van schadelijke en chemische stoffen die worden gebruikt om gellak te laten uitharden onder UV licht. Sommige mensen zijn allergisch of ontwikkelen een allergie voor Hema en di-Hema ingrediënten. Voor deze doelgroep kan een gellak formule die Hema en di-Hema vrij is uitkomst bieden.
Klachtenregeling Trends4beauty.nl
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trends4beauty.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via Webwinkelkeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.